Wordt sponsor of vriend van De Dotterbloem

ANBIDe missie van De Dotterbloem is om de biodiversiteit in het Zuidelijk Westerkwartier te helpen vergroten. Dat gebeurt alleen als de natuurdoelstelling  leidend is en de agrarische activiteit daaraan ondergeschikt wordt gemaakt.
Dat betekent echter dat de activiteiten niet altijd kostendekkend kunnen zijn; denk aan het opnieuw aanplanten van singels, achterstallig onderhoud en het verbeteren van de waterhuishouding voor de natuurdoelstelling.  U begrijpt het: De Dotterbloem heeft uw steun nodig!

Wordt daarom VRIEND van De Dotterbloem!

Hoe wordt u VRIEND van De Dotterbloem?
U doneert  als particulier een bedrag van minimaal €  25.-  en u bent dan VRIEND van De Dotterbloem. Van bedrijven vragen we een bijdrage van minimaal € 100.-

Download <HIER> onze folder

Wat krijgt u ervoor terug?

* Jaarlijks organiseert Stichting De Dotterbloem een excursie naar een of meer van de onder haar beheer vallende landerijen. De VRIENDEN van De Dotterbloem worden uitgenodigd om aan de excursie deel te nemen.

Wordt dus VRIEND van De Dotterbloem door een bedrag te storten op rekeningnummer NL 25 RABO 0129.151.904 t.n.v.  Stichting De Dotterbloem. Hierna ontvangt u een Certificaat dat u VRIEND van De Dotterbloem bent.

De stichting is een ANBI (algemeen nut beoogende instelling) organisatie. Het is mogelijk om De Dotterbloem in uw testament op te nemen en een bedrag of goederen te schenken. Voor nadere informatie stuurt u een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Mocht u op een andere manier een bijdrage willen leveren stuur ons bericht: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Samen houden we zo het Zuidelijk Westerkwartier natuurlijk mooi.